background

Monday, January 21, 2013

Shimmering Flora for Datin Noor

Aritu punya crite:
Masa tu petang.. aku kat Am Bank Alamanda dgn Kayra.. baru abis bank In duit jualan hari tu..
Tetiba..

Kak Jue (P/A Datuk Nordin-SPR) call aku
Kak Jue: Dayang katner?
Aku : Dayng kat alamanda.. pasni nak balik. naper kak jue?
Kak Jue: ni, datin ada pas baju.. nak jahit SF.. boleh siap isnin depan tak?
Aku: Gulp( dalam hati) .. alamak.. kak zue, hari ni khamis.. pastu esok dyg dah kena balik kk.. ada kelas.. mcm?
Kak jue: jap kak jue inform datin..

Tak lama tu..

Kak Jue: oklah Datin cakap.. isnin minggu satu lagi.. boleh ye dayang?
Aku: Oklah..

Antara dialog aku dgn Kak Jue ptg tu..heheheheh Regular Customer.. Datin Noor .. kena jaga.. tp tak kisahlah kalo xde status pun aku kena jaga juga hati mereka.. request mereka kan.. sbb merekalah yg bagi aku rezeki sampingan.. #kubersyukurnikmatmuYaAllah...


No comments:

Post a Comment