background

Thursday, December 20, 2012

Veil Anak Puan Salmah




:"Alamak!!! Tempoh seminggu, done ke ni?" ..mana aku bz nak pi Guangzhoa lagi 0n 22nd Dec 2012..  Takpelah aku pejam mata... Tuhan tu Maha Adil (sapa tau kisah ni .. silent please..) dan Tuhan tu maha Pemurah.. sebelum tuhan beri kita rezeki, tuhan akan uji kita dengan dugaan..
Veil ni kepunyaan anak Puan Salmah, one of Officer atasan kat SPA.. dia ni geng kpd regular customer aku n mantan SUB aku , Puan Faidzah.. Dia minta aku jahitkan veil anak dia yang akan bertunang pada 25th Dec 2012 ni.. Veil ni panjangnya 2meter.. lebar.. aku dah lupa.. tp kalo ikut ketinggian aku, jejak jugalah paras lutut aku.. so Pn Salmah minta aku jahitkan sepanjang2 veil tu.. and deco sikit kat belakang veil meaning dari kepalajatuh ke bawah.. material dia yg sediakan.. dgn cekal hati, aku jahit juga n siap pada 20th Dec 2012.. Alhamdullillah.. Respon yg aku dapat dari dia pun memberansangkan.. .    

No comments:

Post a Comment