background

Friday, October 10, 2014

KELAS MANIK APPLY TERUS KAT BAJU

Sementara aku kat KK ni , and kebetulan both my parents pun keja hari ni, & tiada plan moh pigi mana2, so aku decided buat kelas  sulaman manik yg apply trus di baju.. so sorry to my fellows students n followers yg lain sbb bagi iklan last minit.. tiada perancangan pun.. aku pun saja2 bawa manik lebih kebetulan ada beberapa students aku mengirim manik... so yang beruntung Si Norlimah ni lah.. siap juga kedua2 lengan dia jahit design Bracelet Diamond.. senang jak bah teknik ni ( doink!! kununlah) .. ni lah Bracelet aku aku bagi perumpamaan "Bersusah-susah dahulu, Bersenang-senang kemudian..." and Limah pun akui perumpamaan itu.. hahahhhahahah... dia start kul 12.30pm and siap dalam kul 4.20pm.. oklah bah kan g for beginner mcm dia.. sempat lagi dia borong lace tuk baju rewang nnt masa adiknya kahwin.. endu bah nda akudapat datang tu Limah.. thanks for invatation... 

No comments:

Post a Comment