background

Thursday, March 7, 2013

Crumble de Blanc untuk Sherry



hehehehe Mokcik ni dah start keje dah pas pantang aritu.. hukhukhukhuk.. "hang standby, banyak baju aku nak minta hang jahit manik?" .. ni ler ayat dia bila jumpa aku.. ehhehehehe ni kan Regular customer aku.. Sherry ni jenis yg simple tp elegan.. dia mmg suka sgt pada pearl but not for beads..(roundbeads yg selalu buat manik tabur tu..) last aku jahit baju dia yg ada manik tabur tu dia kata sarat sgt.. heheheheeh "baju hang aku wat practikal tuk crumble rainbow.. takpa aku dah bagi harga sepesel punya.." .. warna baju ni mmg cantik.. warna mewah bagi aku. memandangkan kain ni sedap.. so dalam sehari dah siap crumble yg dia nak.. kat area lengan xleh jahit crumble  sbb nnt latar sulam emas tu buat semak, so aku just wat pearl tabur.. lagilah mokcik ni suka..  

No comments:

Post a Comment