background

Saturday, May 28, 2011

KELAS CRUMBLE BATCH 5/2011

kelas kali ni mmg kelas mengejut bagi aku.. mmg takder dalam schedule aku pon..  cos aku baru jer buat kelas awal bulan May aritu..alih3 student aku kak Haryani Anah call n informed  yg kawan2 dia pun nak blajar crumble.. aku sajer cabar dia, kalo dapat 10 org, baru aku fly gi KK... rupanya dalam beberapa jam jer, dia call aku then cakap.."oraight ging.. cukup sudah org2 aku.. bisuk aku bank in depositnya"... walawey... laju betul!!!  pastu aku open to public sapa yg nak join lagi class crumble in May...Seramai 15 org student join kelas kali ini and kali ini aku menggunakan tenaga one of my student, jd assistant aku pada hari itu.. Thanks Ana..  kelas yang bermula 9 pagi dan berakhir lebih kurang kul 8malam... penat mmg penat tp aku puas sbb dapat sampaikan ilmu crumble yg aku pelajari dari cikguku En Aziz Arif.. (thanks sifu)






wah ging, tahap kusyuk betul si effa ni ...



with Haslina dgn hasilnya

with Wahida N Herma Liza

with  Leeza n Effa


with Farrah..

with my assistant- Ana
with Jonjon
with my Aunty Suzane


with Kak Kasih Sayang n






No comments:

Post a Comment