background

Thursday, March 6, 2008

Silver & Black

Kandungan ku dah masuk 34 minggu.. baby keeps moving.... macam tak sabar je anak mama nak kuar ..seram sejuk rasanyer bila memikirkan nak bersalin ni... tp dalam masa tu sempat jugak amik tempahan jahit manik baju kahwin kawan mila.. (aku pon tak tahu nama dia saper).. Baju tu warna light silver. aku jadi buntu jap .. nak naikkan warna apa?? aku pon belek-belek magazine pengantin yang ader kat rumah.. tak puas itu aku buka internet.. lastly aku napak hantaran the latest masa tu theme Black & White.. so aku pon apa lagi buatlah kontra Silver hitam sbb bakal pengantin tu kata nak naikkan lagi seri baju tu... so material aku belilah Silver/Hitam plus putih & ader skit kebiruan.. aku tanya pendapat my hubby dia kata elok jer.. kalo rasa pelik. . itulah fesyen namanyer.. ntah B.. ikut cakap awak ler...

No comments:

Post a Comment